Subject: FW: Restate päring
From: "Kristin Tael - Restate" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 17 Sep 2024 14:53:24 +0300

Tere!

Kirjutan Teile ettevõttest Restate ja soovime uurida, kas ja millistel
tingimustel oleks võimalik paigaldada meie Kohila Kodude uusarenduse
reklaamtreiler kinnistule 15 Tallinn-Rapla-Türi tee (katastritunnus
31701:001:2212)?

Lisan manusena kaasa kuvatõmmise, kus on ristiga märgitud soovitud
asukoht.

Lugupidamisega,

Kristin Tael
Assistent

(+372) 5622 0395
 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <https://restate.ee/> restate.ee

From: Kristin Tael - Restate
Sent: Monday, September 9, 2024 10:58 AM
To: [email-masked]
Subject: Restate päring

Tere!

Kirjutan Teile ettevõttest Restate ja soovime uurida, kas ja millistel
tingimustel oleks võimalik paigaldada meie Kohila Kodude uusarenduse
reklaamtreiler kinnistule 15 Tallinn-Rapla-Türi tee (katastritunnus
31701:001:2212)?

Lisan manusena kaasa kuvatõmmise, kus on ristiga märgitud soovitud
asukoht.

Lugupidamisega,

Kristin Tael
Assistent

(+372) 5622 0395
 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <https://restate.ee/> restate.ee

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.